4 תשובות
בן גביר עלה להר הבית והם איימו שזה יוביל לפיצוץ
הם איימו שאם בן גביר יעלה להר הבית הם יפתחו בטילים
יירו לדרום
בן גביר איים אתמול שהוא יעלה להר הבית וחמאס והג'יהאד איימו שאם הוא יעלה אז הם ייפתחו במלחמה ותהיה לזה תגובה והיום בבוקר הוא עלה ועכשיו הם שיגרו רקטה שהיא נפלה באיזור אשכול בשטח פתוח
באותו הנושא: