5 תשובות
כן!! קצת אינפקציות בהתחלה אבל זה שווה את זה
שואל השאלה:
אמרו לי שזה יהיה לי פחות יפה כי הפופיק שלי בחוץ
אמרו לי שזה יהיה לי פחות יפה כי הפופיק שלי בחוץ
אנונימית
עדיף להתעייץ ולשאול אצל מישהו מיקצועי
שואל השאלה:
אז ממליצה לעשות?
אז ממליצה לעשות?
אנונימית
זה העגיל הכי יםה שלי ויש לי הרבה
באותו הנושא: