7 תשובות
כי הם חושבים שזה שלהם
אנונימי
כי מבחינתם זה מקום שקדוש רק להם ואסור ליהודים להיות שם
כל דבר שבן גביר עושה זאת בעיה
שואל השאלה:
אבל למה ספציפית בן גביר? או שזה לא משנהאיזה יהודי
אנונימית
*כי הם חושבים שזה שלהם
אנונימי
מבחינתם של החמאס - כי הם מאמינים שההר שלהם ושאסור ליהודים לעלות לשם בכלל
מבחינת היהדות והצד שלנו - כי הוא מסכן את עם ישראל, מתגרה בגוים ומתעלם מדעות של גדולי ישראל שאסרו לעלות להר
כי הם טוענים שהר הבית שלהם , ובגלל שהם שונאים אותו אז הם לא רוצים שהוא יעלה .
חיים בסרט נו
אנונימית