15 תשובות
הפלה
אני בת 13
אני בת 15 הפלה
או שנותנת לאמא שלי לגדל אותו
אני בת 13 אז הפלה
אני לא יתן לא לי או לתינוק לסבול
אנונימית
וואלה אני לא יודעת
הפלה
אנונימית
חד משמעית הפלה. אני בת 14 כל החיים שלי לפני ובנוסף אני שחיינית תחרותית אז זה גם ינרוס את זה
הפלה. אני בת 16. אלא אם ההורים שלי היו מוכנים לגדל אותו.
יולדת ומגדלת או מביאה לאימוץ, אין לי את הכסף להפלה וגם הפלות מפחידות אותי אני בת 13
אנונימית
^ את בת 13. לא יעלה לך כסף, וגם אם כן גרושים.. מתחת לגיל 18 המדינה ממנת את הרוב.
אנונימית
^^ מצטערת להרוס אבל לידה הרבה יותר מפחידה מהפלה
הפלה. למה לי לסבול?
הפלה.
אני בת 16, ולא יציבה נפשית או כלכלית כדי לגדל תינוק או אפילו לעבור את התהליך של היריון ולידה. אני לא בוגרת מספיק בשביל זה ואין לי את החוסן המנטלי.
משאירה חד משמעית
אני יודעת שזה מוזר כי אני בת 13 אבל הייתי משאירה את התינוק ומגדלת אותו לדעתי הפלה זה רצח
אנונימית