התחברות הרשמה

אני ממש מבואסת ( פריקה בבקשה אל תמחקו )

מדי פעם יש את הימים שאתם מרגישים מבואסים אז היום זה יופ כזה , קמתי עם ממש קצת שעות שינה , איחרתי לבית הספר , בכיתי כי היה לי מחזור והכל פשוט הרגיש מרוח ועל הפנים. חבר שלי שאל אותי מה קורה איתי ואמרתי לו שאין לי מצב רוח לפני שהו הספיק להגיב רשמתי לו בקרירות " טוב הלכתי " בשניה ששלחתי לו את זה הוא שאל למה אין לי מצב רוח אבל יצאתי מהוואצפ וכבר לא היה לי כוחות נפשיים לענות . אז הוא פשוט רשם אוקיי וואו טוב. והלך . זה העציב אותי רצח כי כזה קורה לו הדבר הראשון שאני עושה זה להתקשר אליו לא משנה עד כמה אין לו כוח כי אנחנו תמיד משפרים אחת לשניה מצב רוח ( זה מה שזוגות עושים) . אחרי כמה דקות אזרתי כוח לשלוח הודעה שאומרת " לא יודעת אני פשוט אוף היום " . והוא מסנן כבר שעה . בא לי לבכות , אני כנראה אמוציונלית בגלל שאני במחזור אבל באמת שאני מרגישה שאני עומדת להתפרץ בבכי רצח . זה כאילו הוא לא דואג לי , הוא מתנהג כאילו לא אכפת לו , אבל אני יודעת שהוא אוהב אותי ואני אוהבת אותו ואני לא יודעת מה לעשות כי לדבר על זה איתו לא יעזור ( כבר דיברתי איתו על זה ) .
3 בינואר 2023, 16:52
פריקהמצב רוחעצותבכיעצב    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
פריקה.. נאמנים בבקשה אל תמחקו..
פריקה בבקשה אל תמחקו
סתם פריקה בבקשה אל תמחקו
בבקשה אל תמחקו פריקה
בבקשה אל תמחקו... פריקה
פריקה - בבקשה אל תמחקו
אממ זה סוג של פריקה לא חייבים לענות נאמנים פליז אל תמחקו
אוף )): אני נורא מבואסת. (פריקה)
פריקה בבקשה אל תמחקו ..
אוף אני מבואסת ): פריקה..
(קצת פריקה) אני ממש מבואסת בגלל בדידות ודיכאון כרוני וחרדות..המשך בפירוט