4 תשובות
לא, כן
לא וכן
שואל השאלה:
אני עם אייפון ואפל עושים להורים שלי חיובים שבכלל לא קניתי,אני רוצה להוריד את האשראי אבל מפחדת שהטלפון לא יעבוד כמו שהיה
אני עם אייפון ואפל עושים להורים שלי חיובים שבכלל לא קניתי,אני רוצה להוריד את האשראי אבל מפחדת שהטלפון לא יעבוד כמו שהיה
אנונימית
הוא יעבוד הכל טוב