14 תשובות
יאפ
הוא בדיכאון
תעודד אותו
הוא בדיכאון
תעודד אותו
כן, אולי הוא בדיכאון
מנסיון כנראה יש קשר
חלש אופי
אנונימי
דיכאון מבואס
כן הוא בדיכאון תהיי איתו
שואל השאלה:
למה הוא חלש אופי?
למה הוא חלש אופי?
אנונימי
חלש אופי כי להיות עצוב מזה לא יעזור, אם נפרדתם סימן שלא הייתם מתאימים, הכל לטובה משמיים תבוא יותר טובה.
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודע לא חושב שהוא שולט בזה
לא יודע לא חושב שהוא שולט בזה
אנונימי
דיכאון
תני לו ספר של ברסלב אולי יעזור
תני לו ספר של ברסלב אולי יעזור
כן, אני הכרחתי את עצמי לאכול אחרי הפרידה, למה שאאבד את כל השרירים שיש לי בגלל ילדה מסכנה?
בטח שהוא שולט בזב אם יש דבר אחד שבן אדם שולט עליו זה על עצמו ועל המחשבות והרגשות שלו
הוא בדיכאון הגיוני הם נפרדו תן לו זמן ותתמוך בו הכי חשוב
באותו הנושא: