6 תשובות
לא
לא ולא ולא. אף פעם לא באמת היו.
אבל לאחרונה זה קצת החמיר בגלל סבא שלי.
אני מבינה אותך גם לי אין מושג איך מגיבים לזה. ואצלי זה יותר גרוע כי מדברת איתך ילדה שלא יודעת איך לנחם אפילו חברה בוכה.
אבל לאחרונה זה קצת החמיר בגלל סבא שלי.
אני מבינה אותך גם לי אין מושג איך מגיבים לזה. ואצלי זה יותר גרוע כי מדברת איתך ילדה שלא יודעת איך לנחם אפילו חברה בוכה.
ההורים שלי כן, אבל אני לא במצב נפשי טוב.
אנונימית
לא
ההורים שלי כל הזמן לחוצים ומודאגים בגללי, המצב הנפשי שלי ממש משפיע על שלהם
היי אנונימית יקרה,
שומע כיצד הטלטלה והחששות מעסיקים אותך כשמדובר באמך..
מדברייך מרגיש שהדאגה יכולה לטלטל ולהביא אולי להרגשת חוסר אונים.
מתאר לעצמי כמה תחושות שכאלו יכולות להלחיץ ולהעיק, כאילו את נושאת על כתפייך משקולת כבדה..
נדמה שסיטואציה יכולה מרגישה כאילו חוסר הודאות רק גדל לו כמו כדור שלג שמתגלגל לכיוונך ואינך יודעת איך לעצור אותו..
למרות הדכדוך - נראה שהצלחת לשתף כאן ולחפש עזרה, ודאגה כזו לאדם אחר כלל לא מובנת מאליה..
אולי החיפוש והיוזמה מראים על הרצון שקיים בך לייצר מציאות יציבה ובטוחה יותר, עבור אמא ועבור עצמך..
אם ירגיש לך נכון, תוכלי להזמין אותה להגיע לצ'ט שלנו באתר סה"ר.
שם היא תוכל לפרוק ולשתף עם המתנדבים בכל מה שעובר עליה ומעיק על תחושותיה, ובאנונימיות מוחלטת.
בנוסף, כמובן שאת מוזמנת גם, כדי לא להתמודד לבד עם התחושות הללו לבדך..
אולי יחד תמצאי דרכים לגרום לך ולה לחוש מעט טוב יותר, וכך אולי למצוא עתיד מחויך ורגוע עבורכן, אפילו במעט..
בואי, אנחנו פה איתך.. את לא לבד..
שלך,
מתנדב סה"ר
שומע כיצד הטלטלה והחששות מעסיקים אותך כשמדובר באמך..
מדברייך מרגיש שהדאגה יכולה לטלטל ולהביא אולי להרגשת חוסר אונים.
מתאר לעצמי כמה תחושות שכאלו יכולות להלחיץ ולהעיק, כאילו את נושאת על כתפייך משקולת כבדה..
נדמה שסיטואציה יכולה מרגישה כאילו חוסר הודאות רק גדל לו כמו כדור שלג שמתגלגל לכיוונך ואינך יודעת איך לעצור אותו..
למרות הדכדוך - נראה שהצלחת לשתף כאן ולחפש עזרה, ודאגה כזו לאדם אחר כלל לא מובנת מאליה..
אולי החיפוש והיוזמה מראים על הרצון שקיים בך לייצר מציאות יציבה ובטוחה יותר, עבור אמא ועבור עצמך..
אם ירגיש לך נכון, תוכלי להזמין אותה להגיע לצ'ט שלנו באתר סה"ר.
שם היא תוכל לפרוק ולשתף עם המתנדבים בכל מה שעובר עליה ומעיק על תחושותיה, ובאנונימיות מוחלטת.
בנוסף, כמובן שאת מוזמנת גם, כדי לא להתמודד לבד עם התחושות הללו לבדך..
אולי יחד תמצאי דרכים לגרום לך ולה לחוש מעט טוב יותר, וכך אולי למצוא עתיד מחויך ורגוע עבורכן, אפילו במעט..
בואי, אנחנו פה איתך.. את לא לבד..
שלך,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: