7 תשובות
שואל השאלה:
באמת שתמיד אני הסתכלתי על טעויות שהיו לי בטסטים הקודמים והבנתי אותן ושיפרתי ןהכל אבל איכשהו כל םעם מחדש זה לא מצליח.
לא הייתי מתאכזבת ככ אם זאת היתה הערה אחת רק כמו בטסט השני והשלישי אבל הוא כתב שם ככ הרבה הערות שבאמת אני מרגישה כאילו אני לא יודעת לנהוג למרות שאני םאקינג כן
אנונימית
זה בסדר הרבה ניכשלים אני מבינה אותך תמשיכי לנסות אני בטוחה שתצליחי
אני עכשיו אחרי 3 טסטים בדרך לרביעי מצב דומה לשלך וממש מבין נמאס לי מזה
שואל השאלה:
תודה לכם!!, נרגעתי ועכשיו מרגישה יותר טוב(:
^בהצלחה לך
אנונימית
באיזו עיר את עושה את הטסטים?
שואל השאלה:
עפולה, חרא של עיר
צפופה בטירוף
אנונימית
שואל השאלה:
עידכון: חמישי לא עברתי):
אנונימית