7 תשובות
בולשיט
פגיעה רצינית באמון מבחינתי ואני את האמת לא יודעת איך הייתי משחררת מזה.
דברי איתו קודם כל על זה שזה לא למטרת הכרה של ידידות חדשות ותראי איך הוא מגיב
טינדר להכיר ידידות? פחות.
להסביר לו למה את נפגעת מזה, ובצדק. הוא בן הזוג שלך, מה זה להכיר ידידות ועוד באתר הכרויות?
תבהירי לו למה ותנשמי עמוק. מקווה שהוא לא יעשה טעות חסל
יש מצב שזה רק כדי לדבר, מניסיון אישי, אני מכיר מלא גברים שנמצאים שם סתם לדבר משיעמום וזה
אנונימי
שניכם לא סבבה
הוא לא צריך להוריד אפליקציית הכרות בזמן שהוא במערכת יחסים, אם הוא רוצה להכיר ידידות שיעשה את זה במציאות- באפליקציית הכרויות הוא ימצא כל דבר חוץ מידידות.
את לא צריכה למנוע ממנו חיי חברה, ''לא מספיק לו אותי?"=חוסר ביטחון ורצון לשמור את בן הזוג לעצמך.
ברור שאת רוצה אותו לעצמך, הוא בן הזוג שלך וזה לגיטימי, אבל זו לא סיבה למנוע ממנו חיי חברה, במיוחד אם את סומכת עליו- שזה מה שאמור לקרות במערכת יחסים.
תזרקי אותו
שואל השאלה:
לא אכפת לי חיי חברה שיכיר במקומות אחרים. טינדר זה לא המקום לזה
אנונימית