5 תשובות
תלכי עם מה שיש אין מה לעשות אל תחליקי עוד פעם , תשימי סרומים ומסיכות
וואי יכולה להבין אותך גם שלי אני עושה מלא גם פשוט תשתמשי במוצרים שיעזרו לשיער להשתקם
שואל השאלה:
מה הוא יעשה
שואל השאלה:
חוץ מהחלקה כי מזה לא בא לי