9 תשובות
שואל השאלה:
אני די אוהבת הכל
אני די אוהבת הכל
אנונימית
אה סבבה אז:
מטאל: first death, the rumbling
שיר ממש טוב שאני לא בטוח מה הז'אנר שלו: violence, fight song
שיר שקט גבולי כזה: deep down, time left
רוק: chaimsaw blood, deadman
wonderland op, re zero s2 part 2,(וכל השירים של re zero)
this fire,
vinland saga 1-2
god of ink
so im spider so waht 1-2
brave shine
black rover
mirai nikki 1-2
unravel
מטאל: first death, the rumbling
שיר ממש טוב שאני לא בטוח מה הז'אנר שלו: violence, fight song
שיר שקט גבולי כזה: deep down, time left
רוק: chaimsaw blood, deadman
wonderland op, re zero s2 part 2,(וכל השירים של re zero)
this fire,
vinland saga 1-2
god of ink
so im spider so waht 1-2
brave shine
black rover
mirai nikki 1-2
unravel
שואל השאלה:
או וואו וואו תודה לך3>>
ממש עזרת לי:)
או וואו וואו תודה לך3>>
ממש עזרת לי:)
אנונימית
בכיף:) תעדכני אם אהבת אם באלך
שואל השאלה:
שמעתי כמה מהשירים וחלק אני הכרתי חח
אבל היו שירים שלא הכרתי וממש אהבתי תודה עוד פעם 3>
סתם אומרת המשתמש שלי בסטיפס זה ילדה בסטיפס שאוהבת אנימה
שמעתי כמה מהשירים וחלק אני הכרתי חח
אבל היו שירים שלא הכרתי וממש אהבתי תודה עוד פעם 3>
סתם אומרת המשתמש שלי בסטיפס זה ילדה בסטיפס שאוהבת אנימה
אנונימית
בלאק קלובר כל הפתיחים
איזה סגנון את אוהבת?
כאילו שקטים, רועשים, פופ, וכו
כאילו שקטים, רועשים, פופ, וכו
שואל השאלה:
אוקיי, זה גם בסדר
אוקיי, זה גם בסדר
אנונימית
וואללה אין לי פלייליסט, אבל אני אוהב הרבה שירי אנימה, אם באלך אני יכול להגיד תשמות פשוט
באותו הנושא: