9 תשובות
שואל השאלה:
אני די אוהבת הכל
אנונימית
אה סבבה אז:
מטאל: first death, the rumbling
שיר ממש טוב שאני לא בטוח מה הז'אנר שלו: violence, fight song
שיר שקט גבולי כזה: deep down, time left
רוק: chaimsaw blood, deadman
wonderland op, re zero s2 part 2,(וכל השירים של re zero)
this fire,
vinland saga 1-2
god of ink
so im spider so waht 1-2
brave shine
black rover
mirai nikki 1-2
unravel
שואל השאלה:
או וואו וואו תודה לך3>>
ממש עזרת לי:)
אנונימית
בכיף:) תעדכני אם אהבת אם באלך
שואל השאלה:
שמעתי כמה מהשירים וחלק אני הכרתי חח
אבל היו שירים שלא הכרתי וממש אהבתי תודה עוד פעם 3>
סתם אומרת המשתמש שלי בסטיפס זה ילדה בסטיפס שאוהבת אנימה
אנונימית
בלאק קלובר כל הפתיחים
איזה סגנון את אוהבת?
כאילו שקטים, רועשים, פופ, וכו
שואל השאלה:
אוקיי, זה גם בסדר
אנונימית
וואללה אין לי פלייליסט, אבל אני אוהב הרבה שירי אנימה, אם באלך אני יכול להגיד תשמות פשוט