3 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי אבל גם בתור דמות זה כולה חיוך למה הוא " שובר דמות " ?
אוקיי אבל גם בתור דמות זה כולה חיוך למה הוא " שובר דמות " ?
כי בדרכ הוא מתנהג אחרת (כמו שהוא נובח ומדבר שטויות)
הדמות שלו זה כיאלו הקצנה של טמטום רק צחוקים וטירוף וכשהוא מראה רגש הוא מתנהג "כמו בן אדם"
באותו הנושא: