10 תשובות
אני קונה כל 3 שנים
שלוש שנים, שנתיים, משהו כזה
כשמתקלקל
3 שנים
אני קונה כל שנתיים-שלוש
כל שנתיים - שלוש שנים
שואל השאלה:
השיחות שלי חצי דפוקות וגם המקלדת
שיחות טלפון כאילו
ולפעמים הוא סתם מחליט להיכבות מעצמו אבל לא יודעת אם זה בעיה באייפון או שפשוט עבר זמנו
השיחות שלי חצי דפוקות וגם המקלדת
שיחות טלפון כאילו
ולפעמים הוא סתם מחליט להיכבות מעצמו אבל לא יודעת אם זה בעיה באייפון או שפשוט עבר זמנו
מתי שהטלפון כבר לא פועל טוב מדי
אני עם אותו טלפון כבר שנתיים כמעט
עד שהטלפון נהרס
באותו הנושא: