3 תשובות
שווה לך לבדוק בכל זאת מקסימום תוותרי
אנונימי
ברור שתסעי בכל זאת אין לך מה להפסיד פה
חוץ מזה אני מניחה שיש סיבה שאת כבר לא עובדת בעבודה הקודמת לא? זה טוב שתבדקי כמה אופציות
שואל השאלה:
כן אבל לא בגלל סיבה רעה היה לי טוב שם
אנונימית