4 תשובות
שואל השאלה:
אבל הבעיה של יהיה לי על מה לנהוג כי לא אמא שלי לא רוצה לתת לי לנהוג בלי ביטוח והביטוח יקר
ברור. רישיון זה תמיד טוב שיהיה בין אם נוהגים ובין אם לא. מה זה משנה הרי אתה תנהג מתישהו בוא תחסוך לעצמך תוציא כמה שיותר מוקדם
כדאי שיהיה רישיון בלי קשר אם יש רכב או לא, אבל אם רק עושים טסט ולא מתרגלים זה לא טוב בהתחלה צריך לתרגל , השעות עם המלווה זה לא סתם
כן אחי כדאי לפחות שיהיה לך רשיון כי המחירים של השיעורים רק עולים