"זה כבר ככה מהבוקר", אז המנהלת אמרה לה אז תפתחו חלון, ואין לי מושג, אבל נראה לי שזה קשור אליי, יש לי בעיה של הזעה ברגליים, אני עם נעלי ספורט והן דיי מסריחות, ולא יודעת אם היא אמרה את זה עליי, אבל זה נראה ככה שהיא כאילו אולי שלחה לה הודעה על זה ואז אמרה לה במציאות זה ככה מהבוקר, והשיא זה שהיא שמה מסכה על האף, שזה הכי שקוף שמשהו מסריח.. מה לעשות? איפה לקבור את עצמי?