13 תשובות
amus אתה לא טועה, זה באמת נובע מהריח של הלשון שבלשון יש ריח של דברים שאכלנו ובגלל זה יש מברשות שיניים עם צדדים מחוספסים שאפשר לנקות גם את הלשון
בכללי אם תסגור חלקית את הנחיריים ותנשום פנימה מהאף אתה תריח את האף שלך
אנונימית
מהלשון, מהשקדים, מהקיבה. לשון - לשונית. שקדים - הומאת שקדים. קיבה - אם ריח רע ממש בדיקה אם יש בעיה בקיבה.
אוויר מהאף מגיע בתעלות מהריאות, נכון מתחבר לפה אבל פחות מריחים אותו אם תריח אותו זה לא במידה שהםה שלך מסריח (כשתריח תריח קיצר)
למה לאוויר שנכנס מהפה או מהאף אין ריח ולאויר שיוצא מהתחת יש ריח?
כי הריח מהפה מגיע מחיידקים שבאים מהבטן
~MB
כי לאף אין ריח ולפה יש
האוויר שאנו נושפים מהפה והאוויר שאנו נושפים מהאף אינם נפרדים לחלוטין זה מזה. כאשר אנו שואפים, אוויר נכנס לגופנו דרך האף או הפה ולאחר מכן מופנה לכיוון הריאות. כשהאוויר עובר דרך מערכת הנשימה, הוא קולט את הריח הייחודי של הגוף. זו הסיבה שלעיתים לאוויר שאנו נושפים דרך הפה או האף יש ריח. עם זאת, לאוויר שאנו נושפים דרך האף יש סיכוי נמוך יותר שיהיה ריח מורגש מכיוון שהוא כבר עבר דרך ממברנות הריח באף, שאחראיות על זיהוי וזיהוי ריחות.
כי אנחנו אוכלים
כי זה בא מהריאות ומהלשון
כי האוויר שיוצא יכול להגיע מחלל הפה והקיבה
ואוויר שיוצר מהאף מגיע מהריאות
אם אני לא טועה הריח בא מהלשון וחלל הפה ולא הריאות. בגלל זה יהיה ריח של דברים שאכלת.
איך אתה יודע שאין ריח, אתה לא יכול להריח אותו..
אבל נראלי שזה בגלל חלל הפה עצמו ולא מהריאות
יש לו פשוט אתם לא מריחים אותו