15 תשובות
כרגע לא ממש, אבל היו תקופות שהיה לי מזעזע
כן אבל אני לא חושבת שאני מסכנה עכשיו.
אבל גם אני מזכירה לעצמי שקשה לי ואז נותנת לעצמי מוטיביצה ועוזר לי לאני ממשיכה לנסות
אבל גם אני מזכירה לעצמי שקשה לי ואז נותנת לעצמי מוטיביצה ועוזר לי לאני ממשיכה לנסות
בתור חולת סכיזופרניה, כן, מאוד.
עברתי גיהינום בחיים שלי
עברתי גיהינום בחיים שלי
אנונימית
לא כי יש אנשים שבאמת באמת סובלים מבחינה פיזית יותר ממני אז לא מרגישה בנוח להגיד שהחיים שלי קשים
אבל אני מרגישה המון סבל וכל דבר קשה בשבילי
אבל אני מרגישה המון סבל וכל דבר קשה בשבילי
אני מרגישה שכן אבל אני יודעת שלא ואני לא חייה בסרט
כן אבל משתפר הדברים נגמרים
הייתי אומרת פעם החיים שלי היו קשים אבל היום אני מאוחרי כל הקושי ושמחה שיצאתי מאיפה שהייתי
לא
כן חדמש
צריך לדעתי צריך לתת לזה פרופורציות כי לדעתי כל אחד מרגיש שקשה לו בחיים אבל זה מאוד מאוד תלוי גם בגיל לדוגמא שאני הייתי בכיתה א' הרגשתי שהיו לי חיים קשים אז אבל זה מאוד אבל היום אני מבין שהחיים שלי בכיתה א' היו מאוד מאוד קלים אז זה מאוד תלוי נגיד עכשיו אני גם מרגיש שהחיים שלי קשים אבל בהשוואה להורים שלי החיים שלי מאוד קלים
לא ממש ביחס לעולם
אנונימי
לא חושבת שזה בהכרח המשווה למי יותר קשה ולמה קשה
התחושה קושי חיים (כולם מרגשים את אותה תחושה )
ויש כאלה שחווים בעיה נפשית וקשה להם ויש כאלו שחווים אלימות קשה בבית
(אבל התחושה של הקושי מתלווה לכולנו באותו כאב אחד) רק מסיבות אחרות ..
אנחנו יכולים לשתף אני עובר ככה ואני עובר ככה
אבל זה אותה תחושה..
התחושה קושי חיים (כולם מרגשים את אותה תחושה )
ויש כאלה שחווים בעיה נפשית וקשה להם ויש כאלו שחווים אלימות קשה בבית
(אבל התחושה של הקושי מתלווה לכולנו באותו כאב אחד) רק מסיבות אחרות ..
אנחנו יכולים לשתף אני עובר ככה ואני עובר ככה
אבל זה אותה תחושה..
אנונימית
כן, אבל לא מאוד
לא ממש
לא "קשים", יש כמובן קשיים אבל יש כאלה עם חיים הרבה יותר קשים
לא "קשים", יש כמובן קשיים אבל יש כאלה עם חיים הרבה יותר קשים
באותו הנושא: