2 תשובות
חתולים הם חיה די עצמאית מה שחשוב לזכור זה שזו חיה
וגם אם היא גורה קטנה וזה לא כואב לא לתת לה לנשוך ולשחק עם הידיים שלכם, רק בצעצועים.
וגם אם היא גורה קטנה וזה לא כואב לא לתת לה לנשוך ולשחק עם הידיים שלכם, רק בצעצועים.
אני הבאתי חתולה לפני כמה שנים והיא הייתה מתוקה בהתחלה והיום היא ממש אגרסיבית ונושכת אבל חיה מתוקה סהכ
באותו הנושא: