11 תשובות
תלכי לבד אולי? או עם חברה אחרת?
שואל השאלה:
לא בא לי לבד ולכולם כבר יש זוג
שואל השאלה:
לא
מה שלא יקרה לא מתרימים לבד ! תצטרפי לזוג או מישהו אחר
שואל השאלה:
אי אפשר לכל זוג יש פנקס
אז אל תתרימי אבל אסור להתרים לבד
זה מסוכן עשו לנו על זה הדרכה בבית ספר
שואל השאלה:
זה מעצבן בטירוף שההתרמות חובה!!! יש כאלה שלא רוצים ומכריחים אותנו ועכשיו אני צריכה להביא כסף לבד כדי לעשות כאילו התרמנו
הלכתי עם חברות וזה היה דווקא כיף ממש אבל ממש אל תשלמי רק מהכיס הפרטי שלך שחברה שלך גם תשלם
שואל השאלה:
היא תשלם
שואל השאלה:
לא משנהה אנחנו הולכות בסוף