2 תשובות
שואל השאלה:
כן הבנתי עכשיו, אם את פשוט מבטלת בלחיצה שם את האפשרות של בקריאת הודעות, כאילו שלא רואים וי כחול, זה גם מסתיר אותך בסטטוס,
אנונימית
ןואי אין לי מושג אני גם חייבת לדעץ