7 תשובות
נע
זה חרטא לא יעשו כלום
מקווה שזה לא יגיע כזה רחוק
מפחד כבר כאחד מהקהילה
מפחד כבר כאחד מהקהילה
לא
זה מה שביבי רוצה לעשות
אם דבר כזה יקרה כל עם ישראל כאחד צריך לצאת לרחובות ולהפגין ולהתנגד לזה
אם זה מה שיקרה אני אעלה עם דגל לאוטובוס שילכו להזד*ן
באותו הנושא: