הורדתי את הגשר והרופא אמר לי לשים פלטה במשך חודש ונעלמה לי הפלטה של הלמטה השאלה אם להמשיך לשים את הפלטה של הלמעלה או לא
הורדתי לפני שבוע את הגשר והרופא אמר לי לשים תמיד את הפלטה במשך חודש והשאלה אם להמשיך לשים את הפלטה רק של הלמעלה, אני מפחד שאם אני אשים רק את הפלטה של הלמעלה הפה פתאום יסגר מוזר בגלל ששמתי רק את הפלטה של הלמעלה בלי הלמטה (ואין לי קיבוע) מה לעשות????