2 תשובות
מאוד כל הגוונים בעייני מעולים זה עינין של טעם
הוא טוב אבל ברור שיש דברים באותה איכות אבל במחיר יותר זול.
אני אהבתי את הגוון של הדובדבן
אני אהבתי את הגוון של הדובדבן
באותו הנושא: