6 תשובות
שואל השאלה:
העלו את זה לקבוצה של הבניין
העלו את זה לקבוצה של הבניין
אנונימית
לא הכל בסדר
פדיחה זה לא, חוצפה זה כן למה שיצלמו אותך בלי ההסכמה שלך!
שואל השאלה:
מסכימה איתך זה באמת מעצבן
מסכימה איתך זה באמת מעצבן
אנונימית
לא
באותו הנושא: