7 תשובות
זה ממוצע
אני קיבלתי 60 ולא כזה נורא
זה ממוצע.
אבל מבטיחה לך משהו-
ברגע שתתגייסי אין כמעט משקל לכלום
והאמת שקבא הוא מה שמסתכלים עליו באמת
בתוך היחידה אפשר לזוז, להשתפר ולעבור ממקום למקום אם את אדם איכותי שטוב למערכת
אבל מבטיחה לך משהו-
ברגע שתתגייסי אין כמעט משקל לכלום
והאמת שקבא הוא מה שמסתכלים עליו באמת
בתוך היחידה אפשר לזוז, להשתפר ולעבור ממקום למקום אם את אדם איכותי שטוב למערכת
ברגע שאת מתגייסת אף אחד לא מסתכל לך על הדפר, אולי זה כן יקבע כמה תפקידים שיופיעו לך במנילה אבל בדוק יהיו לך תפקידים מעולים (אם הפרופיל מעל 64) מה שקובע בעיקר שאת בצבא זה הקבא
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!! ממש הרמתם לי את המצב רוח, אתם מהממים:)
האמת שאין כבר קב"א...
אבל לגבי הפרופיל קיבלתי 64 בגלל משקל,
אפשרי לערער על זה או שצריך לעלות ל50 בשביל זה? כי זה כמה קילו בעיקרון שמפרידים...
ועוד שאלה, כמובן שאתם לא חייבים לענות על השאלות בתגובה הזאת אבל אם אתם יודעים אני ממש אשמח, "מתאימה לכלל התפקידים" נחשב לדבר טוב אחרי הראיון?
פשוט שכחתי לומר לה כיוון לחיל ספציפי ותפקיד ספציפי גם לא עלה לי לראש כי יש מלא שנשמעים מעניין, אגב, על מה אתם ממליצים מניסיון אישי?
ושוב, מעריכה ואוהבת אתכם! תודה!
תודה רבה לכולם!! ממש הרמתם לי את המצב רוח, אתם מהממים:)
האמת שאין כבר קב"א...
אבל לגבי הפרופיל קיבלתי 64 בגלל משקל,
אפשרי לערער על זה או שצריך לעלות ל50 בשביל זה? כי זה כמה קילו בעיקרון שמפרידים...
ועוד שאלה, כמובן שאתם לא חייבים לענות על השאלות בתגובה הזאת אבל אם אתם יודעים אני ממש אשמח, "מתאימה לכלל התפקידים" נחשב לדבר טוב אחרי הראיון?
פשוט שכחתי לומר לה כיוון לחיל ספציפי ותפקיד ספציפי גם לא עלה לי לראש כי יש מלא שנשמעים מעניין, אגב, על מה אתם ממליצים מניסיון אישי?
ושוב, מעריכה ואוהבת אתכם! תודה!
אנונימית
אני הייתי כבר בצבא, ואחרי הגיוס לאף אחד לא אכפת מהדפר שלך, בכללי את יכולה להגיע בזמן הצבא לתפקידים שדורשים יותר, תלוי בבסיס
כנראה השתנו דברים מאז שעשיתי את הצו ראשון
לדעתי אם רשמו שאת מתאימה לכלל התפקידים יתנו לך כמה וכמה אופציות מכל התפקידים בצהל ולא בעיקר על משהו אחד
לדעתי אם רשמו שאת מתאימה לכלל התפקידים יתנו לך כמה וכמה אופציות מכל התפקידים בצהל ולא בעיקר על משהו אחד
באותו הנושא: