13 תשובות
מעולה
בסדר גמור
ממש טוב
זה אחלה
טוב
זה רק בוחן, זה עם השפעה נמוכה
זה רק בוחן, זה עם השפעה נמוכה
יותר מבסדר
ממש טוב
תלוי באיזה כיתה!
זה ממש טוב
ציון סבבה
זה מהמם
זה מצויין הלוואי עליי להוציא ציון כזה בכל מבחן
שואל השאלה:
^^^^^כיתה ט'
^^^^^כיתה ט'
אנונימית
באותו הנושא: