11 תשובות
אללה קלאסי
הן ממש טובות אני אוהבת את השיר דווקא
הריקוד יכול להיות מסובך כי התנועות בו חדות , אבל זה תלוי למי ..
אנונימית
ואי זה ריקוד מושלםם באמת הכאוגרפיה נדירה הכל פשוט נראה מושלם והכל פשוט במקום אמלא זה כל כך יפה הן ממש מתואמות וכל הריקוד כל כך מסובך אבל הכל מסתדר באופן מושלם כל המעברים והכל פשוט ואו
מה שהיא אמרה
שואל השאלה:
^תוכלי לראות ולהגיד את דעתך? אני ממש רוצה דעה על הריקודד
שואל השאלה:
^^^תודה על התשובה 3>
שואל השאלה:
^^דחוףף
אני אוהבת את השיר מאודד את הריקוד לא ראיתי :)
אני עכשיו צופה :)
הם צריכות יותר הכרה דחוף הם טובות רצח