17 תשובות
מצטרף לשאלה..
תעסיקי את עצמך בדברים אחרים
תגידי לעצמך שזה לטובה
תהי עם חברים, עם המשפחה..
תגידי לעצמך שזה לטובה
תהי עם חברים, עם המשפחה..
שואל השאלה:
משתתפת בצערך^^
משתתפת בצערך^^
אנונימית
להבין שמאחורי הטלפון זה יכל להיות כל אחד ואת אפילו לא ידעת זה מזל שדרככם נפרדות כי כל דבר לטובה תחשבי רגע מה היה יכול לקרות עם זה היה ממשיך .. טוב שזה עצר גם אם יכל לצאת מזה משהו טוב
לנתק קשר, עם הזמן זה ייקרה, תמשיכי בחייך כרגיל
שואל השאלה:
כן חברות שלי אומרות שאין לי מה לחפש בו ושאני יכולה הרבה יותר טוב אני פשוט לא מסוגלת להתקדם ממנו זה כנראה עמוק בתת מודע שלי^^^^
כן חברות שלי אומרות שאין לי מה לחפש בו ושאני יכולה הרבה יותר טוב אני פשוט לא מסוגלת להתקדם ממנו זה כנראה עמוק בתת מודע שלי^^^^
אנונימית
שואל השאלה:
כי אנחנו מעולמות שונים לגמריי גם אם היינו יוצאים זה היה מסובך
אני בכלל לא הטייפ שלו אני לא חושבת שאני מעניינת אותו אפילו לא טיפה
אני בטוחה שאני כל הזמן חושבת עליו והוא לא תוהה לגבי כלום
תמיד אני התחלתי את השיחות למרות שלפני חצי שנה הוא דווקא לפעמים היה מתחיל והוא פשוט הפסיק אז נראלי הוא די רצה לנתק קשר איתי
כי אנחנו מעולמות שונים לגמריי גם אם היינו יוצאים זה היה מסובך
אני בכלל לא הטייפ שלו אני לא חושבת שאני מעניינת אותו אפילו לא טיפה
אני בטוחה שאני כל הזמן חושבת עליו והוא לא תוהה לגבי כלום
תמיד אני התחלתי את השיחות למרות שלפני חצי שנה הוא דווקא לפעמים היה מתחיל והוא פשוט הפסיק אז נראלי הוא די רצה לנתק קשר איתי
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו לא היינו ביחד הוא ראה אותי כידידה או בעצם אפילו פחות מזה למרות שדיברנו כן המון
אנחנו לא היינו ביחד הוא ראה אותי כידידה או בעצם אפילו פחות מזה למרות שדיברנו כן המון
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא נלחמת כי אני לא רוצה לצאת תלותית מטרידנית אובססיבית(אני כבר אובססיבית אבל הוא לא צריך לדעת את זה)
ואני לא נלחמת כי אני לא רוצה לצאת תלותית מטרידנית אובססיבית(אני כבר אובססיבית אבל הוא לא צריך לדעת את זה)
אנונימית
שואל השאלה:
בעז"ה^^
בעז"ה^^
אנונימית
לא מגיע לו אותך
שואל השאלה:
אבל זה מרגיש לי פתטי לפעמים כאילו על מה אני נלחמת למה אני צריכה להתחנן שידברו איתי כל איזה כלבלב מסכן ורק לצפות להודעה ממנו
אבל זה מרגיש לי פתטי לפעמים כאילו על מה אני נלחמת למה אני צריכה להתחנן שידברו איתי כל איזה כלבלב מסכן ורק לצפות להודעה ממנו
אנונימית
שואל השאלה:
אוי את מקסימה די 3>^^
אוי את מקסימה די 3>^^
אנונימית
שואל השאלה:
ומי אמר שהוא רוצה אותי בחזרה איך אפשר להילחם על משהו שאולי הצד השני לא רוצה בו וזה לא שאני יכולה פתאום להציע לו מהסטיפס היי בוא נהיה זוג
ומי אמר שהוא רוצה אותי בחזרה איך אפשר להילחם על משהו שאולי הצד השני לא רוצה בו וזה לא שאני יכולה פתאום להציע לו מהסטיפס היי בוא נהיה זוג
אנונימית
גם לי יש את אותו הדבר הוא חושב שאני כך היום יפתח נושא שיחה ואם אני לא אשלח הודעה מבחינתו לא לדבר חודשיים ..זב עצוב אבל שילך לחפש אני בטוחה שאת מושלמת ונדירה ומהמעט שאני יודעת אלייך את אדם טוב ואם לא בא לו אז שחררי עד שהוא ישלח משהו.. ובאמת שמגיע לך יותר מזה
שואל השאלה:
תודה 3> גם את חמודה בטירוףף
תודה 3> גם את חמודה בטירוףף
אנונימית
תודה לך 3>