7 תשובות
זה סתם לוחץ ולא נוח ולא נותן אוויר
תשתחררי כפרהה
תשתחררי כפרהה
מאמין שהרבה יותר נח בלי
אנונימי
אין הוכחה שלישון עם חזייה זה לא בריא
מה שכן, לבישת חזייה בזמן השינה עלולה לגרום לאי נוחות או לגירוי, והיא גם עלולה להגביל את התנועה, מה שעלול להפריע ליכולת שלך לישון לילה נינוחה.
אם את בסדר עם שינה בחזייה, זה בסדר
מה שכן, לבישת חזייה בזמן השינה עלולה לגרום לאי נוחות או לגירוי, והיא גם עלולה להגביל את התנועה, מה שעלול להפריע ליכולת שלך לישון לילה נינוחה.
אם את בסדר עם שינה בחזייה, זה בסדר
זה יכול להשפיע על היציבה לרעה, ואם את בגיל ההתבגרות אז זה גם יכול לעכב את הגדילה. אם את מרגישה שאת חייבת לישון עם חזיה לפחות תעברי לגוזיה, משהו בלי ברזלים
בת דודה שלי ישנה עם חזיה לי אישית זה לא נוח אבל היא רגילה תעשי מה שנוח לך אבל עדיף שלא שהחזה שלך ינוח כזה ולא יהיה כל הזמן בתוך בגד
זה לא העניין של "קרה משהו לחזה"
החזיה עצמה לוחצת על איזור מרכזי בגוף שיכול להשפיע על זרימת הדם ותפקוד בלוטות הלימפה,
אבל זה נכון גם כשאת הולכת עם חזיה קטנה ולא מתאימה לך במהלך היום.
לא מצאתי מחקר שפוסל לחלוטין שינה עם חזיה, אבל הטענה היחידה זה שאם המידה לא מתאימה ולוחצת, זה משפיע על בלוטות הלימפה וזרימת הדם
החזיה עצמה לוחצת על איזור מרכזי בגוף שיכול להשפיע על זרימת הדם ותפקוד בלוטות הלימפה,
אבל זה נכון גם כשאת הולכת עם חזיה קטנה ולא מתאימה לך במהלך היום.
לא מצאתי מחקר שפוסל לחלוטין שינה עם חזיה, אבל הטענה היחידה זה שאם המידה לא מתאימה ולוחצת, זה משפיע על בלוטות הלימפה וזרימת הדם
שואל השאלה:
^ מרגיש לי מוזר לישון בלי חזייה, הרבה יותר נוח לישון עם, גם אין לי חזה ענק אז זה אחלה
^ מרגיש לי מוזר לישון בלי חזייה, הרבה יותר נוח לישון עם, גם אין לי חזה ענק אז זה אחלה
אנונימית
באותו הנושא: