5 תשובות
גם המשפחה שלי אולי טטוס ללונדון
אבל רק אולי
בקשר לשאלה אתה יכול לבקר במוזיאון מדאם טוסו יש שם אנשים מפוסלים משעווה וזה ממש מגניב
וגם אתה חייב לבקר בלונדון איי שזה אחד מגלגלי הענק הכי גדולים.
אבל רק אולי
בקשר לשאלה אתה יכול לבקר במוזיאון מדאם טוסו יש שם אנשים מפוסלים משעווה וזה ממש מגניב
וגם אתה חייב לבקר בלונדון איי שזה אחד מגלגלי הענק הכי גדולים.
וואו מדאם טוסו
אם את בקטע של דברים כאלה ואת אם אחים קטנים אז לגו לנד אחלה
הביג בן יפה
אם את בקטע של דברים כאלה ואת אם אחים קטנים אז לגו לנד אחלה
הביג בן יפה
זה לא מקום מסוים, אבל אני הייתי בלונדון בפארק גדול כזה והאכלתי סנאים זה ממש מגניב. הם פשוט מסתובבים חופשי, לא צריך להיכנס למקום כלשהו או לשלם כמו בגן חיות.
לי ממש היה כיף במאדם טוסו, בגלגל ענק, בביג בן, כדאי לך ממש ללכת להצגה אני הלכתי ל2 מרוב שהיה לי כיף ההצגות שם ממש יפות
כל האזור של הביג בן הגלגל הענק והארמון המקומות הכי מפורסמים וגם הכי יפים
באותו הנושא: