8 תשובות
תנסה לעשות דברים שמשמחים אותך
לפחות יש לך חברים
יש פה אנשים שגם את זה לא השיגו
שואל השאלה:
ממש רציתי להיות איתם השנה זה כזה מבאס
זה כבר שנה שנייה שזה קורה והם מעלים סטורים והכל
אנונימית
זה היה מוזר אם לא היית רוצה לבכות
לא מוזר זה באמת די עצוב
אני גם בבית וכולם יצאו הכל בסדר לא רק את נדפקת