7 תשובות
זה מגעיל
אבל לא מוזר
זה קצת אבל לא נורא(:
אני אוהבת קינמון מוסיפה גם בשוקו וגם בתה
אני ניסיתי וזה ממש טעים
בכלל לא,
לא זה ממש טעים כל פעם שאני שותה שוקו אני מוסיפה קינמון