5 תשובות
שואל השאלה:
^^בדולינגו יש אופציה של תרגול דיבור?
אנונימית
כן
שואל השאלה:
^צריכה אפליקציה לא פנים אל פנים
כרגע אין לי ככ ביטחון או רצון לדבר מול מישהו
אנונימית
באמת שאני הכי ממליץ זה פשוט לדבר עם אנשים באנגלית, זה הדבר שהכי עוזר
^^כן אבל זה תרגול של הכל ביחד, לדבר עם אנשים זה לאו דווקא חייב להיות פנים מול פנים, את יכולה לדבר בכל מיני אתרים וכזה עם אנשים שאת לא עומדת לפגוש בחיים