13 תשובות
להגיד שאת לא חוגגת, זה לא מביך.
שאת עם המשפחה
"סילבסטר היה אנטישמי אז אני לא חוגגת"
שאת לא חוגגת, לא פדיחה בכלל
שאת לא חוגגת מי ישמע
זה לא פדיחות פשוט תגידי שאת לא חוגגת
שאת לא חוגגת

זה לא פאדיחות
תהיי כנה למה פדיחה? תגידו לו תאמת שאני לא יוצאת אין בזה שום דבר רע
שואל השאלה:
כי אני מרגישה חסרת חיים
אנונימית
זה לא אומר שאת חסרת חיים, גם ככה אנחנו יהודים זה סתם הסילבסטר הזה
שיש לך משהו מוקדם בבוקר ואת חייבת לישון
אנונימי
לא כל כך, תגידי לא חוגגת
שאת לא חוגגת.