5 תשובות
75 דולר ומעלה. כולל 75
שואל השאלה:
דרך אגב, בחול זה אותו הדבר? כי אני מבצע את ההזמנה לארצות הברית
דרך אגב, בחול זה אותו הדבר? כי אני מבצע את ההזמנה לארצות הברית
לא צריך לשלם מס.
שואל השאלה:
דאמ נדפקתי אני על 75 דולר בדיוק
דאמ נדפקתי אני על 75 דולר בדיוק
75 דולר ומעלה.
אם זה עולה 75 דולר אז צריך לשלם מעמ.
אם זה עולה 75 דולר אז צריך לשלם מעמ.
באותו הנושא: