התחברות
הרשמה
לשים ברונזר אחרי או לפני סומק?
31 בדצמבר 2022, 14:52
איפור
פנים
מייקאפ
סומק
פודרה
4 תשובות
אני שמה לפני
נ
נוטלה או שחר?
לפני
E
Ella*
קודם ברונזר ואז סומק
ש
שוקו.
לפני
B
Barney the gay
באותו הנושא:
מייקאפ קונסילר סומק ברונזר שימר איילנר (מטושטש) מסקרה ואודם עדין זה מוגזם ליום הראשון?
מסקרה, גל גבות, ברונזר, הייליטר ולפעמים קונסילר וסומק זה נחשב מלא איפור או קצת?
אני בלונדינית ודי בהירה, מה לדעתכן עדיף לי לשים בעצמות הלחיים ברונזר או סומק?
בנות ברונזר יכול להיות במקום סומק?
זה בסדר לשים קונסילר פודרה סומק ברונזר בלי מייקאפ?
זה בסדר לעשות איפור עיניים וגם לשים סומק קונסילר ברונזר ושימר בלי מייקאפ?
יש לכן המלצה לאודם, ברונזר, שימר, סומק, קונסילר, מייקאפ ומסקרה?
בנות אם אני שמה אחרי מייקאפ קונטור ברונזר וסומק זה בסדר או שלא צריך סומק?
מה יותר יפה סומק או ברונזר?
זה בסדר או נראה בסדר לשים ברונזר\סומק\שימר בלי בסיס לפני של מייקאפ או משהו נוזלי כזה אחר?
מתי שמים פודרה - האם שמים פודרה אחרי ששמים כבר מייקאפ וסומק וברונזר או רק אחרי המייקאפ?