8 תשובות
זה תלוי במפקד/ת
אנונימי
אם יגידו לך לחזור הביתה יבקשו ממך לחתום חופש בחמישי, זה לא משנה אם זה יום שיוצאים בו הביתה.
או שתשני בבית בין רביעי - חמישי, תחזרי לבסיס בחמישי ואז תחזרי הביתה, מה שפחות סביר אם הבסיס מאוד רחוק מהבית.
שואל השאלה:
זה 4 שעות מהבית שלי, אם אצא בחמישי לבסיס אגיע אחרי שכולם יצאו אפילו
אז יכולים לאפשר לי לחזור ברביעי הביתה אחרי הבדיקה ואז לחתום יום חופש על חמישי?
באסה רק התחילה השנה וכבר לבזבז יום חופש
אנונימית
זה תלוי במפקד/ת שלך אבל בכללי את יכולה לקחת אפטר ולצאת להפנייה ופשוט לחזור בבוקר של חמישי.
אם את לא רוצה לחזור בחמישי תצטרכי לחתום חופש
שואל השאלה:
אין לי איך לחזור בחמישי זה ממש רחוק מהבית שלי עד שאני אגיע זה יהיה בצהריים וכבר יוצאים בשעה הזאת לבית
אז אחתום יום חופש, אבל הוא יכול להגיד לי לעשות את הבדיקה הזאת נגיד ביום חמישי על יום בית שלי?
אנונימית
לא הוא לא יכול להגיד לך לא ללכת להפנייה
אם כבר עדכנת אותו שיש לך בדיקה ואמר בסדר אז תעשי את הבדיקה
אם יגידו לך לעשות את הבדיקה ביום חמישי זה לא יהיה על יום חופש, זה יהיה הפניה בדו"ח 1. לא יעשו לך חופש על זה
שואל השאלה:
לא עדכנתי אותו עדיין שיש לי אני אכתוב לו במוצאש אם כן
ואני יודעת שאם אצא בחמישי לבדיקה זה לא יהיה יום חופש פשוט לא בא לי לעשות את זה על יום בית כי אני אתקע שם הרבה אז שאלתי אם הןא יכול להגיד לי להעביר את זה מרביעי לחמישי
אנונימית