13 תשובות
ממש לא
לא מעלה בכלל
לא
קצת כבוד עצמי
מה אתן עושות מינוס, לא הייתי שמה תמונה שלי בביקיני אולי לסטורי כן
מה אתן עושות מינוס, לא הייתי שמה תמונה שלי בביקיני אולי לסטורי כן
לחח בחיים לא
תלוי בעונה
כן
לא כי אני לבנה כמו קיר סתם לא בגלל זה
אני פשוט לא רוצה שהבנים מהכיתה שלי ייראו אותי בבגד ים
אבל נגיד אני כן מעלה תמונות עם חולצת בטן וזה
וכמו שכתבו שכל אחת תעלה מה שהיא רוצה
אני פשוט לא רוצה שהבנים מהכיתה שלי ייראו אותי בבגד ים
אבל נגיד אני כן מעלה תמונות עם חולצת בטן וזה
וכמו שכתבו שכל אחת תעלה מה שהיא רוצה
אני אישית לא אבל שכל אחת תעשה מה שבא לה
יש לי כמה לא הרבה
לא, יש לי חיים
לסטורי יצא לי בקיץ
לא, כי אין לי טובות אבל אם מישהו יצלם אותי בתחרות אז חד משמעית כן ובאהבה