13 תשובות
לא מעלה בכלל
לא
קצת כבוד עצמי
מה אתן עושות מינוס, לא הייתי שמה תמונה שלי בביקיני אולי לסטורי כן
לחח בחיים לא
Snt
תלוי בעונה
לא כי אני לבנה כמו קיר סתם לא בגלל זה
אני פשוט לא רוצה שהבנים מהכיתה שלי ייראו אותי בבגד ים
אבל נגיד אני כן מעלה תמונות עם חולצת בטן וזה
וכמו שכתבו שכל אחת תעלה מה שהיא רוצה
אני אישית לא אבל שכל אחת תעשה מה שבא לה
יש לי כמה לא הרבה
לא, יש לי חיים
לסטורי יצא לי בקיץ
לא, כי אין לי טובות אבל אם מישהו יצלם אותי בתחרות אז חד משמעית כן ובאהבה