5 תשובות
לא קונים
אני אוהבת את של ברשקה אבל יש כמעט בכל חנות בגדים
ברשקה פול אנד בר סטדיבריוס
די כבר עם האתר הזה
בשיין יש מלא אבל לא יודע כמה איכותי
בטח באורבניקה
עכשיו חורף אני חושב שפחות מוכרים חולצות בטן אבל
בטח באורבניקה
עכשיו חורף אני חושב שפחות מוכרים חולצות בטן אבל
באותו הנושא: