10 תשובות
כנל
זה נשמע כיף
גם אני
אנונימית
הייתי גם ככה כשהייתי כיתה ה-ד
גם אני עןשה את זה אני עוברת במסדרונות ומנחשת מגמות ויחידות
רק רוצה להגיד לך שאת בטוח טועה ב99% מהמקרים, מבטיחה לך
לא רק את
כנראה שלא.
לא רק את