8 תשובות
תצטרפי למסיבה של אחותך?
למה שלא תצטרפי למסיבה?
תשאלי בחדר ותנעלי
אם אין לך אפשרות אחרת תשארי בחדר
שואל השאלה:
אחותי בת 19 היא לא רוצה שאני הצטרף אני בת 14
את יכולה לנעול את החדר ולהגיד שאת לא מרגישה טוב, ברגע שנעלת תשימי לך סדרה טובה קצת שוקולדים ותחגגי של החיים שמעת !
אל תתבאסי ותרגישי ש"אין לך חיים" תאמיני לי לפעמים עדיף להיות לבד, כל כך הרבה אנשים יוצאים עם אנשים מזויפים שלא באמת אוהבים אותם והכל כדאי להעלות תמונה ( מזוייפת ) לסטורי ולהרגיש שיש להם חיים
תעשי לך ערב כייפי תהיה גאה במה שעשית השנה תעשי לך רשימה של מטרות לשנה החדשה תחגגי ותהני ואל תסתכלי באינסטגרם אם זה עושה לך רע ואם בא לך ללכת להגיד שלום במסיבה של אחותך את לגמרי מוזמנת !!
העיקר תהיה שלמה עם עצמך אני מאחלת לך שבשנה הבאה תחגגי עם אנשים שאוהבים אותך באמת
* להרגשה טובה- אני חיילת משוחררת יש לי מלא חברות והשנה אני גם לא יוצאת והכל בסדר זה לא אומר עלי ( או עליך ) כלום
העיקר שתהיה שלמה - שנה טובה נסיכה
שואל השאלה:
תודה שיי 3>>