8 תשובות
כןן ראיתי את הרוב אחלה אחלה העונה השניה לדעתי קצת יותר טובה
שואל השאלה:
תודה
אבל לא ענית לי על השאלה
תודה
אבל לא ענית לי על השאלה
ראיתי, ממה שאני זוכר בעונה הזאת לא הראו ס^ס, אוליי ממש בקטנה משהו עם סילבי
אניי הייתי בהלם מהסוך
כע ראיתי פחות טוב העונה השניה אבל הראשונה יפה דווקא
שואל השאלה:
אני מדברת על העונה השלישית
אני מדברת על העונה השלישית
מבחינת ה*קס העונה השלישית לא משהו, שום דבר לא משתווה לאחד של גבריאל ואמילי
שואל השאלה:
תודה רבה לך
תודה רבה לך