6 תשובות
הלכתי לקבוצת למידה למתמטיקה זה סופר עזר
סרטונים וכאלה
כאילו אני לא אבל זה מה שכולם אומרים
למדתי את כל החומר של יא בכיתה י
ואת החומר של יב למדתי בחופש הגדול
אז בתכלס אני מוכן לבגרות כמעט שנה לפני שאני ניגש אלייה
ולמדתי מספרים ולקח לי שבועיים וחצי
אם את צריכה עזרה במשהו/טיפ אני פה
ירדתי ל3
אנונימית
לחרוש לתרגל לתרגל לתרגל.
איך לומדים לעשות שכיבות סמיכה טוב?
עושים שכיבות סמיכה הרבה.
נוסחא קלה- אפרופו מתמטיקה ;)
רצוי יותר לפתור תרגילים מבגרויות ואם לא יוצא אז לרדת רצה וללמוד טכניקות..
יש ביוטיוב מלא וידאו ובאינטרנט מלא חומר.
לא חסר