היי אני בכיתה יב ,תכף עוד שבוע בערך עומד להיות מיון לוחמות של השנתון שלי בתאריך 11.1.22 ואני פשוט לא מצליחה לקבל מיון ויש סיפור מאחורי זה: אני לא מהאנשים שמסוגלים לשבת כל היום ואני מאוד ספורטיבית ,יש לי יכולות כושר טובות ורוצה לתרום למדינה ומכיתה ז בערך ידעתי שאני יגיע ללוחמה לא איכפת לי מה יקרה . אני 1.53 וכשהייתי בצו הראשון לפני שנה גיליתי שאני משקל 46 ואני נלחמתי עם פשוט עם עצמי כדי לעלות 4 קילו והצלחתי בסופו של דבר עכשיו אני שוקלת 50.2 ה BMI הוא 21 . אני כבר במשך חודש חופרת למיטב ושולחת להם 4 מכתבים ביום על כך שאני מאוד רוצה לוחמה ושאני מספיק בקריטריונים להעלת הפרופיל אבל כבר חודש אין שום תשובה וכשאני מתקשרת ושולחת מיילים הם מסננים או ממשיכים לומר שזה עדיין בטיפול . המיון עצמו מתקרב ואני לא יודעת מה לעשות.?