6 תשובות
הייתי ממליצה לא להעמיס כל כך אולי לאכול רק בננה
זה נראה לי יעמיס עליך מידי
תאכל משהו יותר קליל
כן כל עוד אתה לא מרגיש מורעב. סה"כ אחלה ארוחת בוקר
שואל השאלה:
זה לא בריא ללכת לאימון על בטן ריקה על הבוקר זה למה העמסתי קצת
אנונימי
שואל השאלה:
כמה זמן אחרי שאכלתי ללכת להתאמן?
אנונימי
אז תאכל
30 דקות גג שעה