9 תשובות
היי, תירגעי. תנשמי עמוק.
יש לך שבועיים להתכונן, זה המון זמן ואת תהיי בסדר. אם תחלקי את הזמן בצורה טובה את תספיקי לעבור על כל החומר כמה פעמים. את הולכת להיות בסדר.
באיזה כיתה ומה החומר? אני בטוח יכולה למצוא תרגילים שיש לי ובטח לעזור אם זה משהו שאני מבינה.
חוץ מזה - מורים תמיד שמחים לעזור, המטרה שלהם הרי שגם את תצליחי. תנסי להשקיע את השבועות הקרובים בלמידה אמיתית, בין עם זה לבד או עם חברים ושוב - מורים
שלחי לי הודעה❤
אשמח לעזור לך
איזה כיתה את
תנסי לדבר עם המורה
ותעדכני
שואל השאלה:
כיתה ט פרבולות
אנונימית
יכולה נגיד להעלות שאלה ואני אכתוב לך דרך פעולה? ואז אולי זה יעזור לך בשאלות אחרות? אני גם מחפשת סיכומים רגע דקה
יש לי מבחן מחר ואני פשוט מרגישה כמוך בקטע מפחיד
אנונימית
אמאלה פרבולה רצחה אותי בהתחלה אבל עכשיו אני די טובה בהן (90 במבחן שהוא רובו קשור לפרבולות, תשלחי לי הודעה נראה לי שאני יכולה לעזור :)