8 תשובות
לא
ממש לא, זה ממש לא מכבד לדעתי
לא
אם היא סתם מחוברת בלי כוונה וזה נשאר בטעות בלי שהיא עושה כלום אין ממש קטע
אבל להתחבר ולחטט ולעשות דברים זה מזעזע
אם היא סתם מחוברת בלי כוונה וזה נשאר בטעות בלי שהיא עושה כלום אין ממש קטע
אבל להתחבר ולחטט ולעשות דברים זה מזעזע
לא
אם מי שנפטרה הסכימה אז למה לא
ואם ללא אישור אז לא מכבד
ואם ללא אישור אז לא מכבד
מה הבעיות שלה
זה לא בסדר
זה לא בסדר
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
שואל השאלה:
היא רואה הודעות שלה וכל זה
היא רואה הודעות שלה וכל זה
באותו הנושא: