8 תשובות
לא
ממש לא, זה ממש לא מכבד לדעתי
לא
אם היא סתם מחוברת בלי כוונה וזה נשאר בטעות בלי שהיא עושה כלום אין ממש קטע
אבל להתחבר ולחטט ולעשות דברים זה מזעזע
אם מי שנפטרה הסכימה אז למה לא
ואם ללא אישור אז לא מכבד
מה הבעיות שלה
זה לא בסדר
שואל השאלה:
תודה רבה
שואל השאלה:
היא רואה הודעות שלה וכל זה