15 תשובות
לא מעניין בכלל זה קרקס פה
קצת כן
אני רק באתי להטריל
אני עונה בשביל לעזור, ובשביל הכיף. הפרחים זה סתם אקסטרה ( זה נחמד כשמקבלים אבל לא דחוף לי מלא פרחים)
רק שרציתי להגיע לאלף הגבתי למלא
תאמת שלא (:
אני נכנסת אך ורק לנסות לעזור לאנשים בבעיות שהם פורקים או שואלים לא חושבת עלזה אפילו לא טיפה , באמת
אולי רק על הנקודות אמינות.
הפרחים לא מעניינים אותי בכלל
אני פה כדי לעהות ולשאול שאלות, אבל אני חושב קצת על הפרחים, רק כי עוד לא הגעתי ל 5 אני ב4 אבל לרוב לא
לפעמים זה מעניין אותי ולפעמים אני סתם עונה לכיף
לא מעניין אותי
יש לי 100 אמינות כבר מלא זמן ופרחים כרגע לא מאוד משנה לי
אני כאן כדי להיות כאן וזה נחמד
על הנקודות כן כי הם מורידים לי כל הזמן המעצבנים האלה ואז אני לא יכולה לערוך תשובות
נעע לא אכפת לי
לא אכפת,רק כדי להעביר תזמן
לא ממש מעניין אותי יותר לעסור
לא מעניין